AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

17 maj och motgångarna fortsätter

Kategori:

Har länge skjutit på 200 miles turen till Tampa men idag samlade jag kraft, lånade en bil och begav mig. Direkt efter champagne frukosten imorse begav ja mej väster över o lät norrmännen fira resterande del av sin national dag själva.
Men fick jag något nytt pass? Självklart inte, kan något gå fel så gör det naturligtvis de!



När ja kommer fram meddelar idioten att han har slut på pass och att att han inte fått fler trots att han beställt. De kunde han kanske sagt innan jag åkte istället för att skicka ett mail 15 min innan ja skulle va på plats.

De här innebär att ja bruka en heel dag i en liten jävla hattask Kia för att få besked om att ja måste till Fort Lauderdale ist. (3h körning enkel väg). Att transportera sig är inte det största problemet,de är att få tid till det när hela veckan är avvigd till examen.



Fick iaf tag i ett par hörlurar ja kan använda på mina promenader när ja försöker avregera mig!

Kommentarer

  • D-P-K säger:

    Ja det är ju fan också.
    Om blickar kunde döda...

    2013-05-18 | 10:20:08
  • Donsan säger:

    Satans skitstövlar!!!!
    Vilken söt frilla.
    Kram

    2013-05-18 | 22:11:52

Kommentera inlägget här: