AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

450 miles

Kategori:

Så långt har ja kört idag, i en liten Nissan Versa (typ som en Micra), dessutom va den RÖD. Alla som känner mig vet att ja haft 2 röda bilar o båda har blivit krockade. Sen 08 har ja undvikit röda bilar,enda fram till idag.
Trodde fan hela bilen skulle varva sönder( 3300 rpm i 130 är inte bra för bensinförbrukning så gav fan i köra fortare)

Blev erbjuden att få en Dodge RAM 1500 pickup för samma pris, men den hade väll dragit ännu mer så ja är glad ja avböjde.

Ja kom fram konsulatet i Fort Lauderdalen iaf, precis i tid till avsparken i Derbyt. Ja har sett alla matcher i år o givetvis fanns de inte på världskartan att ja då skulle missa den viktigaste o största. Så ja hade naturligtvis försäkrad mig att dom hade wifi o lurat i dom att ja hade en videokonferans ja inte fick missa som startade kl 1. Så ja skrev bara under alla papper sen satt jag mig i en ikea fotölj på hennes kontor o såg matchen. (Passet va klart på 10 min. ) När matchen va slut, vände ja mig aningen missnöjd tillbaka till Orlando igen.



De ska bli kul o skicka in alla kvitton på den här vansinnesfärden till försärkingsbolaget o se va dom säger :-)

Kommentarer

  • Didi-Don säger:

    TACK o LOV, att det gick bra med både körning o pass.
    DU kan mytta DU haha.........
    STORA KRAMEN.

    2013-05-23 | 05:36:08

Kommentera inlägget här: