AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Titulerar mig numer Lic Personlig Tränare

Kategori: Livet

National Personal Traning Institute Graduation!

Sista examen imorse gick bra men inte perfekt, gjorde ett klassiskt misstag och ändrade i efterhand 2 frågor från rätt till fel, fan va sådant är störande! Ska aldrig mer gå tillbaka och "kontrollera" ett prov :)

Efter diplom utdelningen blev det lite solning vid bassängen sen firade jag loss rejält på RDV Sportcomplex med en riktigt jävla benpass. Det blev lite för mycket firande känner jag nu för vänsterknät har stelnat till rejält.

Nu återstår bara TRX Certifieringen imorgon sen är mitt misson här completed!

Kommentarer

  • Donsan säger:

    GRATTIS min HÄRLIGA KILLE!!!!!!!
    Det här är DU verkligen VÄRD
    1000 KRAMAR från oss 3

    2013-05-25 | 00:45:31
  • ENZO säger:

    Är sååååå stolt över min HUSSE / pussar i massor.

    2013-05-25 | 06:04:01
  • D-P-K säger:

    Härligt skööönt !
    Ett "pass" till som heter duga!

    Välkommen hem till svedala med tung väska!

    2013-05-25 | 11:08:36

Kommentera inlägget här: