AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Mål och Drömmar

Kategori: Livet

Drömmar är något alla har, vissa kan vara totalt orealistiska, en del är lätta att förverkliga, medans andra drömmar kan vara livslånga utan att slå in och bli verklighet..

Vissa människor är väldigt målinriktade / fixserade och har en utstakad plan för hela livet redan när dom går på gymnasiet. En del sätter upp mål längs med resans gång medans andra låter drömmar förbli just drömmar, Antingen är dom för lata, eller så saknar dom helt enkelt ambitioner.

Oavsett vad så är nog dom flesta rörande överrens om att det är få saker som slår känslan av att uppfylla en dröm, eller att nå ett fram till ett mål man jobbat hårt för att nå.

 

Personlig tycker jag att livet skulle vara ganska meningslöst utan mål, drömmar och visioner. Man har inget att jobba emot,  ingen belöning att motta när man lyckas. men framför allt så har man inget som driver en att ta sig framåt i livet.

  • Drömmar jag förverkligat
  • Väga 70 kg (2008)
  • Äga en BMW M3 (2009)
  • Se ett F1 Lopp (Monacos GP 2012)
  • Resa runt i USA (2009-2010)
  • Ha en obeskrivligt fin hund med en underbar och stor personlighet (1993 & 2006)
  • En stabil ekonomi (2011-)
  • Gå på Ultra Music Festival Miami ( 2013 )

 

  • Drömmar jag önskar uppnå
  • Bli kvitt mina kroniska nack / rygg smärtor
  • Bli Lic PT ( uppnått om 3 dagar)
  • Leva ett friskt och hälsosamt liv
  • Bo/leva i USA ( uppnått om 3 dagar )
  • Äga/ köpa en lägenhet i Sthlm
  • Se Eminem live
  • Vara med i Gumball 3000
  • Utbilda mig till mental coach
  • Ta racing licens / köra en F1 bil
  • Utbilda mig till Kostrådgivare
  • Åter uppbygga dom 10 kg musklerna ja förlorat
  • Åka till Tomorrowland
  • Se El-Clasicó i Madrid

 

  • Drömmar jag förmodligen aldrig kommer uppnå
  • Se en Victoria Secret show
  • Bli sport journalist
  • Bli ekonomiskt obereoende (helst innan 40)
  • Spela innebandy i Superligan
  • Äga en Ferrari
  • Stå på en stor sen framför x antal 1000

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: