AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Otursförföljd

Kategori: Livet

Känner mig ganska ofta väldigt otursförföljd.

¤
T,ex så fick jag ju en P-bot 5 min efter att ja parkerat vid gymmet kvällen innan jag åkte till Indien

¤
När jag kom hem från Indien kom ju inte min väska med samma plan, utan ett dygn senare.
När jag sedan fick väskan var den helt förstörd

¤
För 3 dagar sedan brände hantverkaren som renoverar köket upp min mixer genom att placera den på spisen och sedan råka slå på just den plattan av misstag. Här vare ju iof tur att spisplattan inte tog nån skada för spisen är helt ny. RiP min älskade smoothie mixer

¤
Lasta ur sommardäcken och en fälg välter med framsidan rakt ner i allt grus och blir helt kantstött. De va iof lite klantigt men ändå otur

Det här är alltså bara senaste veckan i princip, då kanske ni fattar?
Tur då att man har den här superstjärnan som det bara räcker att man ser för att man ska bli gla och sluta tänka på alla bekymmer


Kommentarer


Kommentera inlägget här: