AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

SUPERBIZZY DAYS

Kategori:

Va så bizzy igår så ja glömde lägga upp måndagslåten t,om. Men lugn de kommer dubbelt upp senare i veckan!

 

Jobbet 8-17, halvt medvetslös fram till lunchen som bestod av pasta för första gången på 4 v, fruktansvärt ovärt!

Kul o träffa ”vissa” igen naturligtvis men tyvärr är ju arbetsuppgifterna fortfarande dom samma,haha.

 

Hem och hetsa i sig 300 g biff med hemgjord klyftpotatis, herregud va gott de va! Inte ätit kött på 17 dar, måste va längsta köttlösa perioden nånsin! Never again!

 

Svepa en energidryck, packa in dubbdäcken i bilen åka iväg och ställa den vid verkstan där jag blev upphämtad av Mats eftersom ja inte pallar o cykla till gymmet i slaskinfernot. Dåren (topp crossförare i Sverige) skulle köra 2h kondition vilket jag såklart bangade på så ja gjorde dådet och köra 2 timmars styrketräning i form av ett sällan skådat helkroppspass. Tränar aldrig det annars och kommer inte göra de på länge igen J Och jo jag vet att man inte ska träna längre än max 60 min då kroppen och hjärnan tappar fokus efter det.

 

Dessutom varé ju måndag så klaustrofobivarningen på gymmet va ju ett faktum.

Kom hem 21.45 och ja svär de tog inte mer än 2,5 min innan jag låg i sängen :)

 

Den här dagen har av bara farten följt samma mönster

Förutom att jobba har de mitt i allt vart sjukgymnast besök, hämta nycklarna på verkstan(bilen får ja hämta ikv) och en jävla massa annat.

Mjukstart my ass, Shit va ja längtar till jag är ledig på torsda!

 

Ä fan så jävla stressade så tangentbordet snart kommer fatta eld!

 

Unnade mig därför en originalburgare lunch på MAX idag och ja kan garanterat att de varén godaste burgarn ja nååånsin ätit där! Brödet hade sex i min mun, matorgasm!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: