AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Det här kan du förvänta dig

Kategori:

 
Eller "Expect the unexpected" som Joe Labero skulle sagt
  • Min satsning på att bli Lic Personlig tränare i USA 
  • Åsikter om allt och alla
  • Hur det är att vara en träningsnarkoman fångad i en pensionärs kropp
  • Försök att nå och uppfylla drömmar
  • Att leva med kronisk värk
  • Drömbilar
  • Träning
  • Misslyckande i alla dess former
  • Mat och ännu mer maaat
 
Ovanstående är bara ett axplock av vad som kommer knackas ner på tangenterna. Lättvindigt kan man 
väll säga att jag kommer skriva om mitt liv i allmänhet och träning i synnerhet eftersom jag som bäst håller på och förbereder mig för att åka till USA och  International Personal Training Institute @ Orlando Univeristy
 
Det kommer absolut inte vara någon träningsblogg där jag i tid och otid kommer lägga upp spegeltagna bilder på mig själv med en mobil rakt i ansiktet. (inget ont om dom som gör det men det är helt enkelt inte jag)
 
Stay and Play !