AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Jag har inte tid att ha ont

Kategori: Träning

Har haft ännu ondare i ryggen efter jag va vid sjukgymnasten i måndags. Får iof skylla mig själv eftersom ja tränade dagen efter trots att jag vet att ja absolut inte ska det.Men de är så frustrerande när ja vet att ja måste höja mej så mycke i allt för o palla USA.

 

I helgen med start idag, blir de iaf ALL IN, som de nästan blir varje helg eftersom jobbet tar all ens tid på veckodagarna och gymmet är så överbefolkat så det inte går o vistas där mellan 16-20. 

 

Fredag: 

  • Rygg: Chins (i maskin då ja går på högreps) och sittande Rodd. 4set vardera. x 18-22 reps
  • Baksida axlar:: Framåtlutande hantellyft och  omvända flyes maskin 4set vardera. x 18-22 reps
  • Biceps: Ez-curl och scottcurl med hantel 4set vardera. x 18-22 reps

Lördag

  • Ben: 4set Knäböj. 3 set romerska utfall. 3set benpress. Benspark 4 set.Liggande lårcurl 4 set och TRX baksida 3 set.Stående vadpress i smittmaskin 4 set. SIttande vadpress 3set.Här kör jag inte högreps för benen får tillräckligt med uthållighetsträning i löpning och vardagslivet i allmänhet

+ 30 min Cardio

Söndag

  • Bröst. Bänkpress 4set. Sne hantelpress 3 set x 18-22 reps.Valfri cablecross övning i superset med pushups x 2 
  • Axlar. Rotacuff uppvärmning. Stående militärpress 3 set. Stående hantelpress 3 set.Lyft åt sidan med hantel. (löjligt låga vikter här då ja inte kört pressövningar på 4 år) 18-22 reps
  • Triceps. Pushdowns och ligganden hantel extensions 4set vardera. x 18-22 reps

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: