AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Kroppsmätning

Kategori:

Gick upp 4 kg och 4 cm midjemått på 4v/ Juli månad i sommras, PB me hästlängder,tyvärr då de alltså endast  va 100% bukfett jag la på mej. De går snabbt när man byter träningen mot alkohol.

 

5 Aug 2012                                                   28 Nov 2012

  • BMI         19,6                                      18,9
  • FETT %:  8,5                                       7,1
  • F-MASSA 5,1 KG                                4,1KG
 
Mätte även med caliper och då blev de 6,5 %. Sist blev det identiskt som i maskinen.
 
Utvärdering: Trodde att jag skulle tappa bukfettet ja fortfarande har kvar en del av lättare och därför började ja inte göra någon ansträngning förens 3 Nov. Efter det har jag inte ätit något onyttigt i form av socker, snabbtmat, eller något annat. Tyvärr har jag inte hunnit köra knappt någon cardio alls förutom lite promenader nu på slutet. Hade jag fortsatt exakt såhär fram tills Jul hade jag dock kunnat få riktigt bra resultat. Nu e ja faktiskt lite besviken.
Ett fel kan ha varit att ja kanske ätit för lite fett.
 
Formbild kommer!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: