AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

4 timmar högintensiv träning

Kategori:

3 träningspass på en dag, ja de är nog nytt rekord faktiskt. ca 4 timmar HIT fysiskaktivitet tar nu ut sin rätt. Jag sitter redan och sneglar på klockan trots den inte är mer än 20.34 och ja bara varit hemma knappt en timme.
Fick testa på lite nya saker idag, sk PT-band och catslides. Ja välkommnar allting som inte har med maskiner att göra. Jag älskar verkligen och träna och njuter egentligen bara, tyvärr är ju inte min kropp på samma nivå.
Den har sagt ifrån ganska många gånger idag. Men ja har kört på iaf för ja bokade in en kiropraktor timme imorrn kl 11 direkt efter morgonpasset. Helt sjukt vilken service den kiropraktorn och hans assistent har. När ja ringde idag sa dom "hallo my swedish friend. "The doctor coming in tomorrow at 4 just too see you". Men jag va snäll o sa att 11 funkar också så får ja vara oskådare på eftermiddagen TRX pass. Va min enda chans o få gå dit.
 
 
Kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli med helg. På lördag ska ja maxa restitutionen och bara koppla bort precis allt va träning heter. Om tiden räcker till blir det förhoppningsvis en heeeldag på Disney World om norrmännen som jobbar där leverar fribiljetterna som dom lovat :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: