AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Då var det dags igen

Kategori: Livet

Ikväll åkte jag och 3 guttar åkte iväg för o spela Congo River inventational / Äventyrs minigolf. Av någon konstig anledning fungerade inte mitt kort när ja skulle betala. Har för första gången på x antal veckor pengar på det så det väcktes ju lite sceaming misstankar, men tänker att det är nog bara deras uppkoppling som är kass. Rundan gick nästintill perfekt bortsett från 3 puttmissar vilket gav 2 över par och 8 över bankrekordet, totalt 43 slag, 10 före näste man. Sänkte mig med 16 slag sedan ja spelade där sist.
Bestämmer mig iaf för o kolla till nätbanken när jag kommer hem för och se om kontot är tomt, det är det inte, finns 3500 kvar, dock har någon lyckats köpa/plocka ut 6656 kr på CVS. Så kul var det och ha pengar! 
Det värsta är att jag har en liggande överföring på 6000 som inte har gått igenom ännu, hade den jäveln bara gjort det hade dom aldrig kunnat ta så mycket pengar OCH min räkning hade varit betald.
Flyttade över resterande kapital till sparkontot och faxade in en anmälan till Nordea ikväll. Spärra kortet kan jag inte för jag kan inte ringa svenska nummer och Nordea vet inte va internationellt nr är tydligen.. Blir inte ens arg, eller chockad när det händer något längre. Blir snarare mer chockade om det går mer än ett par dagar och det inte händer något. När jag kommer "hem" igen ska ja låsa in mig och se till så att det inte kan hände mig någonting. 
 
Tyvärr har jag ju inte varit ensam om ha en sådan jävla otur idag, AIK för ett solklart mål bortdömt för offside, äger HELA matchen o åker på ett baklänges mål i 92 minuten. Hade det inte vart för att ja precis ätit tacos, en proteinbar, en muffin, en pudding och chips precis inom loppet av en timme hade ja GARANTERAT tröst ätit efter, istället gick ja o tränad ut frustrationen!
 
F M L
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: