AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Mat

Kategori:

Caset till på måndag är klart, klienten "Sean Gregory" is definitly in 4 a treat :)

Började läsa på till tentan om 6 dagar. Är ganska mycket jag redan kan sedan innan, träningsprinciper, program design, testing osv så den här tentan ska nog gå ganska enkelt! 

Det tog ca 5 min från det att jag plockat upp högtalaren till dom ringde från receptionen och bad mig sänka volymen.

När jag sedan fick en auxkabel och kopplade in den till min Beats audio på datorn och satte på SHM liveset från Ultra tog det ynka 3 min innan receptionisten  kom och knackade på min dörr. Tilläggas ska att ja bor på 3 våningen. Det säger väll allt om kraften i den 47 cm stora ljudbomben  :) Perfekt att ha om man ska träna utomhus i någon park eller bara ligga på stranden och steka fläsk.

Ikväll blir det lite BBQ vid poolen, 2 st NY strip steas ligger i Sweet baby rays marinad och bara väntar på att få hjälpa till med restutionen!

Kommentarer

  • D-P-K säger:


    Jag hoppas att det är en söt och trevlig
    receptionist som kommer och knackar på då...

    2013-04-07 | 09:08:34

Kommentera inlägget här: