AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Musik är allt!

Kategori: Livet

Måste bara börja med att säga att det här kan va de absolut VACKRASTE ja någonsin hört!

Av ren och skär tur vaknade jag automatiskt kl 07.15 imorse så här "pigg" .Av någon konstig anledning ringde inte klockradion och halv 8 åker vi till skolan :) De här är det närmaste "tur" ja haft dom senaste veckorna..

 

Föreläsning på förmiddagen och cirkelträning samt kettelbell på eftermiddagen. Har i princip blivit helt förbjuden av kiropraktorn att använda någon form av sving pga stressen som det belägger ländryggen med. Nu är jag ju här för att lära träna ANDRA och inte mig själv så egentligen gör det inte så mycket att dom enda 2 övningarna ja aktivt kunde göra var press och vad som förmodligen är den mest komplexa och invecklade övningen alla katergorier,turkish getup. 

 

Gjorde en beställning på Bodybuilding.com igår på vad som garanterat är VÄRLDENS godaste bars. Av någon kosntig anledning har jag inte hittat dom i någon affär här vilket ja stör mej sjukt mycket på. Något annat ja stör mig på är att många kosttillskott är dyrare här än i Sverige. Hur fan är det möjligt? Speciellt med tanke på att det är amerikanska brands. Får inte den logiken att gå ihop. Iaf dök paketet upp bara 18h senare så det fick bli att unna sig en rackare direkt!

 

Ger er en underbar cover till https://www.youtube.com/watch?v=mJ_fkw5j-t0

Kommentarer


Kommentera inlägget här: