AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

14 dagar att komma "i mitt livs form"

Kategori:

Jag har exakt 11 dagar kvar nu att bli av med lovehandelsen som aldrig vill försvinna trots att ja har en fett procent på under 7. Men har man genitiken emot sig får man bara bita ihop och kämpa lite hårdare.  Därför passade jag på att gå in på MM i Sthlm och köpa en fettförbrännare för att få lite hjälp på traven.

Till skillnad från dom flesta andra förväntar jag mig inte att den ska utföra mirakel och göra allt jobb åt mig, utan främsta anledningen är att jag behöver en knuff i rätt riktning och något som är lite aptitdämpande för ja har en tendens att alltid vara hungrig. Detta tillsammans med att ja inte orkat motivera mig tillräckligt för att orka gå runt hungrig är anledningen till att jag inte fått speciellt märkbara resultat i Januari.Sen ska de påpekas att det slinkit ner en kaka hit eller dit, men det kommer det garanterat inte göra längre. INGA onödiga kalorier fr socker!

Det har aldrig varit snack om någon hets deff från min sida för ja vägrar att tappa ett enda gram muskelmassa och just därför har jag inte lagt mig på ett överdrivet lågt kcal minus utan ca 300-400 per dag.

Valet av produkt blev Ripped Caps och jag kan säga att redan efter 1 tabletten kände jag aptihämningen. Jag äter fortfarande 5-6 mål omdagen men eftersom jag inte är konstant vrålhungrig är dessa mål nu betydligt mindre och bara lunchen består av kolhydrater i princip. Jag doserar med en tablett direkt när jag vaknat och en på eftermiddagen när man sitter och slöjar till på jobbet.

Nu när jag dessutom slutat jobba kommer jag kunna öka cardion betydligt vilket lär innebära att resultaten kommer bli betydligt bättre!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: