AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

30 lax fattigare

Kategori:

30 grader,solsken, 2 fotbollsplaner fyllda med repstegar,släggor, uppblåsbar hinderbana,traktordäck och 25 riktiga militär biffar var vad som mötte oss när vi kom till tävlingen mot dom amerikanska studenterna på NPTI igår kl 10.
 
Vi inledde med uppvärmning och 10 stationer cirkelfys. Sedan delade vi in oss i 10 lag och hade stafett med "snabba fötter i repstege"/ explosivitet. Mitt lag vann alla 4 tävlingarna. Helt galet! Va skönt att få "glänsa" lite också eftersom man per garanti var svagast på plats, men Nu kom alla gamla försäsongsträningar till sin fulla rätt. 
4 timmar höll vi på, så om man inte var solbränd innan (vilket jag nu var), så va man de garanterat efteråt! 
Efter det blev det ett 18 pack Bud light och lite afterträning häng vid hotellpolen, de var ett kärt återseende må ja säga :)
 
Vid 8 åkte vi gemensamt iväg i buss till Universal studios för en middag. (de va för övrigt sista gemensamma aktiviteten rent privat som skolan anordnar). Vi åt på världens största hardrock, å jo de va stort! Snacka om turistfälla hela området kring Universal.
Va uppe rekord sent, vilket innebar tills ca 24 så ja gladde mig något enormt att man skulle slippa gå upp halv 7 idag eftersom vi alltid är lediga på helgen. Men när vaknade man? Jo kl 07.03. 
 
Va inte så mycket annat och göra än o gå å ge gubbryggen en omgång efter gårdagens upptåg. Tydligen tänkte fler lika dant för typ alla var på gymmet
 
Efter det åkte vi tillbaka ut till flygplatsen och hyrde bil, något som är ett måste för att kunna leva här. Det är ungefär som LA, dvs en obefintlig kollektivtrafik och 4-5 filigt överallt. 30 lax gick det vansinnet loss på bara för att det är Daytona 500 nu och typ alla bilar är uthyrda. Dom lär undra på Nordea va som är på gång med mitt visakort nu iaf..
Jaja nu e man stolt "ägare" till en Cheverolet i 95 dagar iaf. Första turen blev till Orlando Outlet Mall. Köpte trots mycket bra priser ingenting där, kände att man gjort av med nog med cash idag. Dock hitta ja en stöööört snygg resväska från Tommy Hilfiger, känns lite trist o köpa det direkt bara, även om jag ska ha med mig en till hem som jag kan fylla upp. Kollade även in en snygg Michael Kors klocka som ja vart sugen på läge i Sverige. Den känns jävligt aktuell nu eftersom min klocka ja köpte på rivieran gick sönder direkt när jag landade och skulle ställa om tiden.Fattar nada, den åker tillbaka på försäkringen ASAP när ja kmr hem iaf!
 
Nej nu blir det grillfest och Bud light!
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Dick har kopplat in bredbands modem så nu kan jag läsa om allt du gör. 30 lax ja du är du. Dick undrar vad för sorts cheva?Det verkar både härligt o jobbigt livet på skolan. Love Didi Lilleman o 40

    2013-02-25 | 15:56:31

Kommentera inlägget här: