AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Älskade rutiner

Kategori:

Blott andra dagen i skolan och alla rutinerna börja redan sätta sig,mat,sömn,träning,pluggande, I love it!

Skolan. Antingen kort dag med tidig föreläsning, eller som idag,start kl 12 till 18.30.

Träning:Eftermiddagen när de e kort skoldag och på morgonen när de är lång dag.

Maten
Frukost: ca kl 8. Proteinflingor o mjölk med kalkon och färskost knäckemacka, eller gröt.
Lunch: ca kl 12. Fullkorns Pasta/ris och diverse tillbehör.

Mellanmål: Proteinbar, beef jerkey, nötter

Kvällsmat: Varierar beroende på hur hungrig jag är.

Kvällsmål: Keso med apelsin och russin



Dagens onekliga höjdpunkt var på våran första engelska lektion när 2 killar fick stå längst fram i klassrummet och hålla en skivstång i varsen ände på raka armar över huvudet. Jag fick sedan göra chins i bar överkropper för att demonstrera ryggmusklerna rörelsebanor.

Nog för att ja är lätt och vägar jävligt lite men de va ganska jobbigt för dom kan ja säga,garanterat jobbigare än för mig iaf :-)

Gårdagens tråkigaste var onekligen att de 3 min efter vid började spela tennis på våran bokad tid började monsunregna. Så de fick tyvärr bli första löpbands turen på amerikansk mark. O jo de va exakt lika tråkigt här, fast t.om löpbanden är bättre här! Är tysta o låter i princip ingenting hur hårt man än stampar och dessutom har dom inbyggd fläkt i skärmen!

Tur då att man vart på en shopping strike på Amazon.com och beställt en pulsklocka,laptopskinn,nya in plug hörlurar och en vanlig klocka. Detta avrundades sen me ett par nya Nike skor på Alltimore Mall

Kommentarer

  • Carina säger:

    Ja det är skönt med rutiner. Du verkar ha det bra-härligt tycker jag. Snygga skor o jacka du köpt. Är så glad att jag kan läsa om dig o bilderna.Tusen kramar Didi.Lilleman ligger i ditt fönster varje dag undrar säkert vart du är. Han pussar.

    2013-02-27 | 05:45:33
  • Kuzz/E säger:

    Vad ligger du på för generellt kaloriintag just nu?
    Äter du för att bygga, eller bibehålla?

    Svar: Just nu ligger ha nog på minus 3-600 för ja har lite fett vid kaggen ja tänkte bränna bort. Sen kommer jag lägga mig på plus minus 0. Vill man ha lite extra är det ju inte svårt me all onyttig mat här direkt :) Kul o höra av dej E!
    John Larzon

    2013-02-27 | 15:00:58

Kommentera inlägget här: