AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Bad drug experience

Kategori:

Kände mig lite små hängig igår så ja doserade på ganska frisk med PWO innehållande "DMAA/Geramaine/1.3 Dim"http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethylamine

Bröst och axlar stod på schemat och tyvär var bänkpressen upptagen så ja lag mig i snebänken vilket jag inte bukar, och mycket riktigt spårade min rygg ur senare i passet. Och som vanligt när min kropp begränsar mig så blir ja främst förbannad, nerstämd och allmänt frustrerad. Detta brukar göra att jag tränar ännu hårdare bara för att straffa kroppen. 

Eftersom det inte var aktuellt att köra mer styrka pga smärtan så gick ja upp för min sedvanliga 30 min cardio som i ren frustration från det inträffade förvandlades till 1h och 1 mil. Jag är inte på något sett dålig tränad konditionsmässigt men springer sällan längre än 5-6 km och har bara sprungit 1 mil 2 gånger tidigare i mitt liv trots att ja tränat lagidrott på elitnivå.

Svettig och nöjd åkte jag hem och la mig på spikmattan. Efter det när ja duschat och satt mig för att äta kom den värsta krasch ja någonsin upplevt! Illamående och yrsel kom i expressfart likt ett X2000 och jag fick  lägga mig i sängen i fosterställning och bara fokusera på att andas djupt. Känslan var ungefär som en bakfylla efter 7 dagars konstant festande, ni vet när spriten ska ur och kroppen bara löper amok.

Mitt i detta lyckades ja nog somna till 20 min, när ja sedan vaknar stapplar ja mej upp för att tvinga i mig mat, jag vet ju att jag behöver energi för att återhämta mig och det är jsut därför detta uppstått. DMAA gör av man gör av med massa energi kroppen inte har och sedan hinner den inte med att återhämta sig Efter någon timme har de släppt och jag kan äta obehindrat. Men sammanfattningsvis kan man ju säga att det inte var en fredagkväll så som ja tänkt den. Lyckades iaf ta mig hem till en polare för att se Nitro Circus 3D, jag avgudar verkligen Travis Pastrana o Co, vilken jävla adrenalinjunkies dom är,helt SJUKT!

En sak är iaf säker, ja uthållighetstränar iaf ALDRIG mer på DMAA!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: