AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Latin o Maxpuls

Kategori:

Det är mycket latin i huvudet nu. Alla Muskler och ben ska memoreras in. Uppå det så är det uttrycken för i vilken riktning dom för sig och hur dom sitter i förhållande till andra muskler. Tex är latsimus dorsi superior för quadriceps och är posterior och arbetar i frontalplanet. Hängde ni me?
Nä inte ja heller :-)
Förutom skelett och muskel lära har vi utfört maxpulstest idag. Jag sprang inte mitt idag på NPTI för min pulsklocka skicka ja tillbaka för ja hade råkat beställa me tjejarmband. Ja får tar det i helgen på min fritid istället. Annars riktigt nöjd med min vanlig klocka (Us polo assin) och hörlurar som dök upp! Min klocka ja hade med la ju helt av när vi landade och hörlurarna förstörde på planet när dom satt i armstödet och någon gick in i pluggen. Efter de har dom glappat som fan o de e så jävla irriterande!
Imorgon blir de första riktiga träningspasset på skolan, så de blev ett ryggpass på RDV idag i förebyggande syfte.

Kommentarer

  • didi 40 lilleman säger:

    Det är latin för mig också så svårt... snygg klocka (av dom alla). 1000 kramar vi 3.

    2013-02-28 | 06:14:15

Kommentera inlägget här: