AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Proppmätt.NU

Kategori: Livet

Lyckades äta sönder dagens träningspass och hela eftermiddan också för den delen. Befarade iof redan innan att det skulle gå över styr när man skulle ge sig i kast me en texmex buffé, och det gjorde mycket riktigt också. Dock hade jag inte förväntat mig att ja skulle vara PROPPMÄTT i 5 timmar efteråt. Fick verkligen tvinga i mig både PWO´n och proteindrinken. 
 
Menmen de är inget att gnälla över nu, jag slipper laga kvällsmat iaf! :)
 
7 senaste dagarnas cardio blev enligt följande 
  • 1.7 mil cykel
  • 2.4 mil löpning
  • 40-60 min promenad varje morgon EFTER frukost :)
 
2 träningspass kvar sen lyfter planet, de börjar kännas nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: