AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Resultat "Mitt livs form på 14 dar"

Kategori: Träning

Det blev ingen fettmätning imorse eftersom miffot som skulle göra den tydligen va sjuk.
Så jag får tyvärr bjuda på lite bilder istället..
 
Kommer ju ha tillgång till o göra sådana mätningar varje dag framöver så jag gråter inte floder över det direkt. Dock känner jag att det är bra och göra alla i samma maskin eftersom dessa instrument tenderar och vara ganska olikvisande, precis som vanliga vågar.
Av någon konstig och jääävligt irriterande anledning går det inte att gå vrida dessa bilder, så du får vrida på huvet istället :)
 
Sammanfattnignsvis kan ja väll säga att ja är ganska nöjd me dessa 2 veckor, den egentligen enda ångesten ja har "ätmässigt" är 2 små muffins och en slice quesedilla. Hade ja bara haft motivationen att börja 2 v tidigare tror ja att jag hade uppnått exakt det resultatet ja eftersträvade. Hade naturligtvis kunnat tappa mer fett, men som ja tidigare nämt har målet även vvarit att inte förlora någon muskelmassa alls och det har ja inte heller gjort!
 
1.Jan
4 Feb
 
18 Feb
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: