AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

24/7 Futsal

Kategori:

Ännu en helg till ända, sitter utpumpad och ser på dom sista finalmatcherna. Kroppen har fått sitt i helgen trots att man bangade ur o blåste av spelandet. Kände att min kropp inte skulle kunna prestera de ja vill o begär kl 05 på morronen/natten.
Igår blev det iaf bröst och axlar följt av 6km löpning alldeles för många kakor o 3 koppar kaffe på födelsedagskalaset. Kaffe va dock mer än välbehövligt för att orka o stå o se fotboll till 02.30.


Har inte varit i mitt piggaste skick idag men ett rygg och nackpass stod på schemat o följdes av 30 min PW me lutning 6 på löpbandet. Värken i mina ben just nu är inte av guds nåde kan ja säga. Kände i benhinnorna efter 1 km löp att de inte var aktuellt o springa idag också.

Kommer bjuda på en 30 min mix imorgon som gör att man totalt plöjer sönder löpbandet,helt fantastisk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: