AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

5 år sedan sist

Kategori: Träning

Och nej de är inte 5 år sedan jag sist duschade,låg, bytte underkläder, rakade mig osv, utan sedan jag tränade fotboll sist.
 
Har spelat nån korpmatch och inomhus en gång under dessa 5 år så de ska bli kul, eller intressant rättare sagt och se hur lågt och långt man sjunkit i kvlaité sedan man stod på toppen av den korta karriären man hade i mitten på 2000-talet
 
Många har frågat mig varför ja utsätter mig för de här när ja vet hur ont i ryggen ja brukar få av sådana här typer av fysisk aktivit. Svaret är väll att "Foppan" som bor inom mig aldrig ger hoppet om att en dag kunna börjar spela igen och sedan kärleken till sporten som aldrig mattas givetvis.
Att jag väljer att göra det just nu är för att det om 2 veckor är en dygnetrunt inomsfotbollsturnering som pågår en hel helg som ja hoppas kunna delta i.
 
Jag tror det kommer ge sig ganska snabbt på träningen idag hurvida man kan gå från ett 5 års uppehåll till matchspel på 2v, ja det låter dömt till att misslyckas, men det är ju halva utmaningen. Den andra halvan är att kunna ta sig hem obehindrat från träning,haha :) 
 
Men det stoppar mig inte från att som vanligt ha skyhöga krav på mej själv vad gäller prestationen på plan!
Den här iaf enligt mig sinnessjukt snygga datorväskan beställde jag idag tillsammans med NFS ""The Run" och en PS3 replika kontroll. Är den bara hälften så snygg i verkligheten är jag mer än nöjd.  Känns lite tråkigt att ja knappt hunnit sanvända min nya dator bortsett fr 1 timme som ja spenderade med att ladda hem alla program man behöver, VLC, Winamp, osv. Men nu är jag ledig söndag och måndag så då ska ja testa den nya versionens HDMI kabel och koppla in den i TVn så ja kan se va den verkligen går för!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: