AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Massa paket = Lilla julafton

Kategori:

Har inte mindre än 3 paket liggandes på posten så de är Lilla julafton idag tydligen. Tyvärr har jag så mycke o göra så jag hinner inte hämta ut dom idag så ja får ”fira” imorgon istället. Ett av paketen innehåller en sommar outfit bestående av skjorta, shorts, t-shirt, tygskor och solglasögon ( ni ska få se inom snar framtid)

 

Hur upptagen tror han att han är då tänker du..

JO de är så här att den här ”härliga” fredagen börjades med 1 timmes övertid, dvs ja började kl 7 istället för kl 8 som oftast annars för att ha en genomgång av den nya chatt tjänsten som ska lanseras. Den förlorade timmen sömn kommer innebär att jag kommer däcka ytterligare några nanosekunder tidigare när jag kommer hem sen vi halv 6. Sen kommer ja vakna för att fylla buken innan de blir  fotboll fr 22.30- obestämd tid.

 

Och så lär den här helgen se ut: äta, träna, se fotboll, sova, äta, träna , se fotboll där i mellan tänkte ja klämma in  en födelsedagsfest och lite tillhörande presentshopping.

 

FYI

Fattar inte hur jag kan va så gaaaalet svag i benen och samtidigt kunna träna dom så hårt utan att få träningsvärk.

Igår blev det Knäböj, benpress, utfall, benspark, lårcurl, 4 set på samtliga med  7-18 rep. Efter de sprang jag 2,5 km och cyklade 5 km som ner varvning. Äter Kreatin nu vilket verkar innebära att jag kan träna hur mycket som helst utan någon nämnvärd träningsvärk oavsett muskelgrupp. Det gör mig nästan frustrerad för ja älskar och ha träningsvärk, iaf i ”normal” form. Haha

 

Dagens lunch, som garanterat var godare än den såg ut. Curry köttgryta me ananas och banan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: