AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Kan man sakna någon i sin närhet?

Kategori: Livet

Kan man sakna någon/något som finns i ens närhet? Just nu känns de faktiskt så.
Har redan börjat tänkt på hur mycket jag kommer sakna Enzo när jag åkt till USA. Älskar att resa, bo, jobba och plugga utomlands men den återkommande nämnaren är just saknaden av Enzo.
 
Värst va de nog när jag bodde i Norge förra säsongen och inte träffade honom på 5 mån, vilket för övrigt är den längsta sammanhängade perioden som ja varit ifrån honom.
 
Så därför undrar jag om de är möjligt att kunna sakna något innan man lämnat det för att man är medveten om att man snart kommer göra .de. Låter lite snurrigt när ja läser de, men ja hoppas ni fattar iaf?!
Minns den dagen ja låg me honom i hans "grotta" och kom att tänka att han börjar bli lite till åren och snart kommer dö. Ångesten och rädslan för den dagen plöjde över en hänsynslöst som en ångvält.
Ska försöka att inte grotta ner mig för mycket i de nu, men tyvärr lever man ju lite efter: " Man vet inte vad man har förrens man förlorat det".
 
Några andra saker jag saknar när jag inte är "hemma"
 
 
1. Mat vanor/rutiner
2. Min ställabra säng
3. Att inte kunna ringa "fritt"
 
Mobilkamra blixten förstörde tyvärr den här bilden lite
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: