AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

La mig Under nålen

Kategori: Livet

Tog min tatueringsoskuld igår, och som vanligt när man ska göra något så är det under kaotiska omständigheter. De tog nämligen en timme att få igång maskinen vilket gjorde att vi började kl 13.30 och 13.45 skulle ja åka till fotbollsträningen. Är ingen expert på området men stress och tidspress är ju sällan bra för att få att uppnå ett perfekt resultat oavsett vad man gör, så den behöver korrigeras lite i efterhand känner jag.
 
(Notera snickerskakan till vänster och den fantastiska torrfrillan man bjöd på, haha)
 
Hur ont gjorde de då? Smärtan var till att börja med inte alls som jag förväntat mig och jag tycker egentligen inte att det var nått märkvärdigt, men sen är ja också rätt smärttålig i min natur vilken är en jävla tur då man gått me kronisk ryggvärk i 6 år. MEN när man kom åt benet gjorde det desto ondare, vibrerade fan i hela skelettet och de lovar ja var en mindre angenäm känsla,usch!
 
Kanske va det denna upplevelse som gjorde att man vaknade halv 6 imorse med århundradet spänningshuvudvärk. Har prövat mig på var enda rörelseövning, volatrencreme och alvedon men den vill inte riktigt ge med sig. Tänker dock inte låta detta stopppa mig utan jag kommer att träna direkt efter jobbet kl 17 som planerat,inge snack! Sen hur bra det kommer gå är en annan femma :)
Tänker ta till Jacked XX (http://www.mmsports.se/Jacked-Jacked-XX-Superior-Edition.html) för den brukar kunna få en pigg oavsett hur hängig man är innan!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: