AmericanWay

Om livet på, utanför, och runt National Personal Traning Institute Orlando

Va gör ja Uppe 07.45 en söndag?!

Kategori:

Träningen den gånga veckan
  • Måndag: Simmning 750 m fm. Bröst,axlar, triceps em
  • Tisdag: Simmning 750 m fm. HIT 30 min benpass på NPTI em
  • Onsdag: Rygg,nacke,biceps
  • Torsdag:35 HIT NPTI em. 30 min simmning på kvällen
  • Fredag: Ben och 3,2 miles/6km löpning
  • Lördag: 30 min simning (restutions träning)
  • Söndag: Bröst, axalar, triceps + 30 min cardio.
Satt klockan på 07.45 idag för att ja måste vänja mig vid att gå upp lite tidigare. Inte så frligt även om man inte va direkt pigg när man vakna o de tog 1 timme innan ja ens kom ur sängen.
Ja måste dessutom vänja mig vid att börja träna kl 8, de blir svårare! Varför?
Jo för att vi fr imorgon måndag kommer börja med uthållighets träning. Vi kommer dela in oss i 4 grupper. Den första gruppen börjar kl 8, andra kl 9 osv. När dom presensterade detta upplägg sa ja direkt till mig själv,SNÄLLA inte grupp 1, men innerst inne visste ja att de va i den ja skulle hamna o mycket riktigt gjorde ja de åxå! Har så jävla svårt att prestera tidigt på morgonen. Får ja gå upp vid 9 har ja inge problem o träna sen kl 10.30, men allt innan det funkar bara inte.
 
Jaja såhär ser upplägget ut iaf. 
Måndag: Ska vi efter uppvärmning ligga i pulszon 4-5, dvs 80-100% av maxpuls.
Tisdag: Restution dvs zon 1-2 och ca 120-140 i puls i 1 timme.
Onsdag: Maxpuls test. Uppvärmning 10 min sedan gradvis ökning av fart och lutning till man uppnår maxpulsen efter ca 20-25 min.
Torsdag: Ledig
Fredag: Tenta och MIAMI!
 
Den här lilla ekorren fick också ta del av vårat all U can eat pass på Universal igår. Han verkade gilla pommes lika mycket som Enzo och jag :) 

Kommentarer

  • DIDDI säger:

    Vilket schema! Blir slut av att läsa det.
    Kan du inte få byta grupp med tanke på ryggen?
    En otroligt söt ekorre och gillade pommes gjorde han.
    Ha en bra vecka o LYCKA TILL med tentan.

    2013-03-17 | 20:31:03

Kommentera inlägget här: